↓↓↓↓↓↑↑↑↑↓↓↓↓͛
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
↓↓↓↓↓↑↑↑↑↓↓↓↓͛

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عايزها في الحلال

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1عايزها في الحلال Empty عايزها في الحلال الأربعاء يوليو 23, 2008 11:33 pm

Admin

Admin
Admin

• اخرج بره يا كلب
• ليه بس يا عمي
• اخرج واوعى اشوفك هنا تاني , هنا ؟ لا اوعى اشوفك في الشارع لا مش في الشارع اوعى اشوفك في الحي دا كله تاني انتا فاهم !
• ليه بس يا عمي دنا جاي ادخل البيوت من ابوابها ؟
• ابواب لا حول ولا قوة إلا بالله وشبابيك لا حول ولا قوة إلا بالله إللي انتا جاي تقول عليها يا ولد مش لما تبقى راجل الاول تبقى تتكلم
• راجل ؟؟؟ منا راجل قدامك اهو يا عمي ؟
• الراجل بصحيح هو إللي يقدر يفتح بيت . لكن انتا معندكش بيت من اساسه .
• وليه الغلط دا بس يا عمي , انتا ايشعرفك ان كان عندي بيت ولا لأ !
• يابني منتا لسه قايل ان معندكش شقه .
• آآآآه !! بحسبك بتقول على بيت ابويا وامي .... قصدي بابى ومامي !
• وكمان غبي امشي اخرج بره .
• يا عمي انا مش غبي ولا حاجه دا مجرد توف سئاهم .
• سئاهم لا حول ولا قوة إلا بالله واكلهم لا حول ولا قوة إلا بالله ؟
• سوري يا عمي دا بس من رهبة الموقف , انا قصدي سوء تفاهم .
• وكمان مبتعرفش تتكلم . قولتلك قوم اخرج بره .
• يا عمي انا عايز اعرف لا حول ولا قوة إلا بالله بس إللي مزعلك ؟
• ايه إللي مزعلني ؟ قصدك ايه إللي ميزعلنيش ! انتا يا حتة تلميذ جاي تخطب بنتي انا , انتا مين وابن مين وبتشتغل لا حول ولا قوة إلا بالله وعندك لا حول ولا قوة إلا بالله من امكانيات الجواز عشان تيجي تخطب بنتي ؟
• يا عمي اولا انا مش تلميذ . انا خريج السنه الجلا حول ولا قوة إلا بالله.
• ايه !!! يعني لا حول ولا قوة إلا بالله خريج السنه الجلا حول ولا قوة إلا بالله ؟؟
• يعني انا في سنه تالته السنادي وانتا عارف ان احنا في آخر السنه وانشاء الله فضلّي سنه رابعه السنه الجلا حول ولا قوة إلا بالله واخلص .
• انتا بتستهبل يعني لسه تلميذ !
• دا في مفهوم حضرتك , لكن انا شايف نفسي محامي كبير .
• محامي لا حول ولا قوة إلا بالله وبتاع لا حول ولا قوة إلا بالله , يابني انتا لسه قدامك خمستاشر سنه على الاقل عشان تبقى محامي معروف
• يا عمي دا كله في علم الغيب هو حد عارف هيموت امتى . ماحضرتك اهو بتتكلم معايا وممكن بعد خمس دقايق يعني ........
• اخرص يا كلب , انتا بتفول عليا !
• العفو يا عمي انا كنت بقصد اني انا ممكن بعد خمس دقايق مبقاش هنا خالص
• وليه بعد خمس دقايق . انتا تقوم دلوقتي حالا تخرج بره
• ليه بس يا عمي نتفاهم
• نتفاهم على لا حول ولا قوة إلا بالله . تقدر تقولي انتا مين وابن مين ؟
• ايوه كدا يا عمي التفاهم افضل طرق الحديث
• يابني انتا هتتفلسف , مترد عليا
• حاضر يا عمي . انا اسمي سامح محمود , طالب بالفرقه الثالثه بكلية الحقوق جامعة ....
• يابني منا عارف كل ده انتا مش قلتلي انك زميل بنتي سماح في الكليه
• سماح .... احلى اسم في الوجود
• انتا هتتغزل في بنتي وانا قاعد
• العفو يا عمي انا بس كنت عايز اعبر لحضرتك عن مدى تقديري وحبي للانسه سماح .
• برضه مردتش عليا انتا ابن مين وابوك شغال لا حول ولا قوة إلا بالله وكل الحاجات دي ؟ يلا رد
• اولا يا عمي الانسان مش بنسبه الانسان بذاته
• سيبك من الانشه دي وكمل
• حاضر يا عمي . انا ولدي قصدي دادي يعني الاستاذ محمود السيد مصطفى الموظف بالهيئه العامه للارصاد الجويه .
• موظف يعني لا حول ولا قوة إلا بالله !! مدير هيئة الارصاد يعني ؟
• لا يا عمي مدير لا حول ولا قوة إلا بالله ... انا ابويا اهم من المدير بكتير , على الاقل بالنسبه لموظفي الهيئه , انا ابويا موظف الحسابات اللي بيقبض موظفين وعمال الهيئه
• موظف حسابات ! انا بنتي تتجوز ابن موظف حسابات
• يا عمي منا قلت لحضرتك ان الانسان مش بنسبه الانسان بذاته
• بطل فلسفه وحيات ابوك . قصدي دادك . وقولي حتى لو قبلت اني اجوز بنتي لابن موظف حسابات على اساس ان الانسان بذاته ؛ فين ذاتك انتا بقى , تقدر تقولي انتا هتتجوز فين يعني فين شقتك , وانت زي ما قلتلي معندكش شقه !
• يا عمي دي مش مشكله خالص انا شايف { بسم الله ما شاء الله } بيت حضرتك اهوه واسع ويساع من الحبايب 1000
• انتا كمان هتنق على بيتي
• العفو يا عمي ، منا قلت { ما شاء الله }
• { ان شاء الله } يخدك ويريحنا منك
• ليه بس يا عمي ، عموماً لومش عاجب حضرتك ان احنا نقعد هنا في البيت ممكن انا وسماح ؛ قصدي انسه سماح ؛ نقعد عندنا في البيت , انا ممكن اخلي بابا يقفلي البلكونه الوميتال وتبقى اوضه ليه انا وسماح
• انتا بتخرف بتقول لا حول ولا قوة إلا بالله انا بنتي تقعد في شقه مع ناس تنيين وكمان في اوضه اصلها بلكونه انتا اتجننت !
• اهدا بس يا عمي هدي اعصابك مش كده
• اهدا لا حول ولا قوة إلا بالله وزفت لا حول ولا قوة إلا بالله انتا خليت فيها هدوء ولا نيله ، وبعدين يا فالح لو انا وافقت على كده وده من رابع المستحيلات . قولي بقى سيدتك يا سيادة الراجل المحترم حتصرف عليها منين ، اياك هتقولي من مصروفك ومصروفها
• لا يا عمي انا مقبلش ان مراتي تصرف اي حاجه من فلوسها في البيت انا راجل صعيدي ؛ احنا هنصرف من مصروفي انا
• كتك نيله عليك وعلى مصروفك في يوم واحد ، انتا بتستهبل يا ولد وللا لا حول ولا قوة إلا بالله
• ليه بس يا عمي مدينا حلينا مشكلة السكن ومشكلة المصاريف ! حضرتك معقدها ليه بس . انا كل اللي عايزه هو بنتك سماح في حلال ربنا ، هه لا حول ولا قوة إلا بالله رأيك بقى يا عمي ؟ عايز اسمع ردك!!!
• بص يابني بكل هدوء اهه عشان متقلش اني بتنرفز عليك, ردي اهه ( وبأعلى صوته ) اخرج بره يا كلب

تمت

عدل سابقا من قبل Admin في الثلاثاء أغسطس 12, 2008 6:05 pm عدل 1 مرات

https://sahm.forumarabia.com

2عايزها في الحلال Empty رد: عايزها في الحلال الأحد أغسطس 10, 2008 4:04 am

اسما

اسما

جميل بجد

بس الولد ده جنن ابو العروسه مش حرام عليه كده

ولا حول ولا قوة الا بالله

ربنا يوفقك

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

مواضيع مماثلة